باز باران" باز باران
نوشته شده توسط : حسین مبشر

 

باز باران" باز باران... باز باران بى ترانه... باز باران با تمام بى كسى هاى شبانه مى خورد بر مرد تنها مى چكد بر فرش خانه باز مى آيد صداى چك چك غم، باز ماتم... من به پشت شيشه تنهايى افتاده نمى دانم، نمى فهمم كجاى قطره هاى بى كسى زيباست؟ نمى دانم چرا مردم نمى فهمند؛ كه آن كودك كه زير ضربه شلاق باران سخت مى لرزد كجاى ذلتش زيباست،نمى فهمم... كجاى اشك يك بابا كه سقفى از گل آهن به زور چكمه باران به روى همسر و پروانه هاى مرده اش آرام باريده كجايش بوى عاشقى دارد... نمى دانم... نمى دانم چرا مردم نمى دانند كه باران عشق تنها نيست صداى ممتدش در امتداد رنج اين دل هاست كجاى مرگ ما زيباست نمى فهمم... ياد آرم روز باران را ياد آرم مادرم در كنج باران مرد كودكى ده ساله بودم مى دويدم زير باران از براى نان... مادرم افتاد... مادرم در كوچه هاى پست شهر، آرام جان داد فقط من بودم و باران و گل هاى خيابان بود نمى دانم كجاى اين لجن زيباست بشنو از من كودك من پيش چشم مرد فردا كه باران هست زيبا از براى مردم زيباى بالا دست... و آن باران كه عشق دارد فقط جاريست براى عاشقان مست... و باران من و تو درد و غم دارد خدا هم خوب مى داند كه اين دل ميى عدل كم دارد.





:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: