جدیدترین کشفیات نویسنده کیهان: نخست‌وزیر محبوب امام، از سال ۶۵ آمریکایی بوده
نوشته شده توسط : حسین مبشر

جدیدترین کشفیات محافل رسانه‌ای اقتدارگرایان نشان می‌دهد که میرحسین موسوی، درست در همان دورانی که یکی از محبوب‌ترین افراد نزد بنیانگذار جمهوری اسلامی بوده و ریاست دولت دفاع مقدس را هم عهده‌دار بوده، با عوامل سیا ارتباط داشته و جزوه‌ی «زیست مسلمانی» هم به سفارش آمریکا نوشته شده است!

به گزارش خبرنگارکلمه، سعدالله زارعی، از نویسندگان ثابت روزنامه‌های ایران و کیهان، از قول مقامات ارشد سازمان سیا که نام و نشان آنها را فقط کیهانیان می‌دانند، ادعا کرده که نخست‌وزیر محبوب امام، از ۲۴ سال قبل با عوامل آمریکایی مرتبط بوده است!

پیش از این هم البته سردار مشفق، ادعای آمریکایی بودن و وابسته بودن نیروهای خط امامی را مطرح کرده و تا آنجا پیش رفته بود که اشغال سفارت آمریکا را که آشکارا مورد تایید امام خمینی قرار گرفت، به عوامل روسیه نسبت داده بود.

حال یادداشت‌نویس کیهان، آمریکایی شدن موسوی را به سال ۶۵ ارجاع داده است، یعنی درست همان سالی که امام راحل در اختلافات شدید بین نخست‌وزیر و مخالفانش، جانب میرحسین را گرفت. این ارجاع زمانی، وجود نوعی کینه‌ی تاریخی را از لابه‌لای اظهارات این فرد آشکار می‌کند. در آن سالها امام (ره) در بسیاری از موارد مورد اختلاف جانب نخست وزیر را گرفت و حق را به  دولت خدمتگذار داد.

زارعی البته اتهام ارتباط موسوی با آمریکا را به تمام بیست سال گذشته نیز ارجاع داده است، اما با توجه به اینکه موسوی در این دوران هیچ فعالیت سیاسی نداشته و تنها به فعالیت‌های فکری و فرهنگی و هنری می‌پرداخته، جزوه‌ی «زیست مسلمانی» به عنوان یک پروژه‌ی آمریکایی مطرح شده تا توجیهی برای ادامه‌ی بیست ساله‌ی همکاری موسوی با سیا پیدا شود.

زارعی ادعا کرده که این جزوه – که در آن به ضرورت احیای اخلاق و روش زندگی اصیل اسلامی اشاره می‌شود- به سفارش آمریکا تهیه شده!. البته پیش از این هم وزیر اطلاعات دولت احمدی‌نژاد به این جزوه به عنوان جزوه‌ی «براندازی دین»! اشاره کرده بود.

این جزوه که البته با مشی و روش ضد دینی حاکم مخالف است و بنای کنار زدن خرافات و انحرافات و احیای اندیشه‌های ناب اسلامی را دارد، از پنج سال پیش  به همت برخی از متفکران و دلسوزان نظام شروع به تهیه آن شده است و احتمالا آقای زارعی با توجه به اینکه  دروغگویی از اصولگرایی به دور است، نمی‌داند که از اولین کسانی که نسخه‌ای از این جزوه را در دیداری حضوری دریافت کرده، رهبری بوده است. همچنین در همایشی عمومی پیرامون آن بحث و گفت و گو شده است.






:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 117
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: